Επόμενη δράση - συνεργασία Amnizia και ΣΦΣ

Ανακοινώσεις που αφορούν την ιστοσελίδα και το forum. Συζητήσεις γύρω από τις εκδηλώσεις και τις εκδρομές της Amnizia.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dedietrich
Staff
Staff
Δημοσιεύσεις: 1536
Εγγραφή: 06 Σεπ 2006, 11:01
Reputation: 1420

Πραγματικά... κρίμα..... :cry:
"60 χρόνια αθάνατο DEDIETRICH!!!"
Άβαταρ μέλους
Apostolis Dim
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: 02 Αύγ 2007, 04:03
Reputation: 168
Τοποθεσία: Χ.Θ. 401+812 Π-Π | ΠΛΑΤΑΜΩΝ
Επικοινωνία:

Ήδη έχω δημοσιεύσει το κατωτέρω κείμενο (viewtopic.php?f=4&t=2282&st=0&sk=t&sd=a&start=330) και το ξαναδημοσιεύω.
Η ερώτηση είναι αν προτίθεται ο Σ.Φ.Σ. ή/και η Amnizia να αμφισβητήσουν την εγκυρότητα όλων των πράξεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όσες δεν έχουν πάρει Α.Δ.Α. από τον ΟΣΕ ;
Αν υπάρχει πρόθεση να προσβληθούν όλες οι αποφάσεις στα διοικητικά δικαστήρια και να αναζητηθούν ποινικές ευθύνες στα ποινικά δικαστήρια σε συνέχεια της μήνυσης του Σ.Φ.Σ. Τρικάλων ;
Και φυσικά αν υπάρχει η πρόθεση να καταβληθούν και τα ανάλογα έξοδα ;


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αναρτά κανένα έγγραφό της στη Δι@ύγεια, ενώ ο ΟΣΕ και ο τέως ΕΔΙΣΥ δεν έχουν αναρτήσει κανένα έγγραφο σχετικό με τις καταργήσεις δρομολογίων και την διαχείριση σιδηροδρομικού υλικού (πέραν των προμηθειών αναλώσιμων ειδών που δημοσιεύονται), παρότι είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

http://et.diavgeia.gov.gr/f/trainose (Δεν υπάρχουν σχετικά έγγραφα για τον φορέα) :borrow: :borrow: :borrow:
http://et.diavgeia.gov.gr/f/ose
http://et.diavgeia.gov.gr/f/edisy

Συγκεκριμένα ως Ν.Π.Ι.Δ. ελεγχόμενα 100% από το Δημόσιο όφειλαν να εφαρμόσουν τις διατάξεις του νόμου της Δι@ύγειας (3861/2010 [ΦΕΚ 112/Α’/13-7-2010]) από την 1η Νοεμβρίου 2010.

Σύμφωνα με εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. (http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypes/ada/4% ... %9A-%CE%93) ορίστηκαν τα ακόλουθα :
Ισχύς των πράξεων που αναρτώνται στο Διαδίκτυο

Σύμφωνα με το αρθρ. 4 του νόμου, η ισχύς των πράξεων ορίζεται ως εξής:
α) Οι κατά νόμο δημοσιευτέες πράξεις στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ισχύουν από τη δημοσίευσή τους, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.
β) Οι λοιπές πράξεις δεν εκτελούνται εάν δεν έχουν λάβει Αριθμό Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑ), ο οποίος αποδίδεται από το Πρόγραμμα Δι@ύγεια αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καταχώρισης και ανάρτησής τους στους διαδικτυακούς τόπους του Προγράμματος Δι@ύγεια.

Τούτο σημαίνει ότι στην περίπτωση αυτή η εκτελεστότητα της συγκεκριμένης πράξης συναρτάται άμεσα με την ανάρτησή της στο Διαδίκτυο, αφού η ανάρτηση ανάγεται σε όρο εκτέλεσης της πράξης.

Επιπλέον, σε περίπτωση που το κείμενο της, κατά νόμο, δημοσιευμένης πράξης δεν ταυτίζεται με το αντίστοιχο κείμενο που είναι αναρτημένο στον οικείο διαδικτυακό τόπο, ισχύει το κείμενο που έχει κατά νόμο δημοσιευθεί.
Ως προς τις πράξεις που δεν δημοσιεύονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά μεταξύ του κειμένου που αναρτήθηκε και του κειμένου της πράξης, ισχύει το τελευταίο.
Οι αναγκαίες διορθώσεις στο κείμενο που έχει αναρτηθεί στον οικείο διαδικτυακό τόπο, σε κάθε περίπτωση, γίνονται αμελλητί με ευθύνη του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη .
"Πρωτοβουλία πολιτών για τη διάσωση και επαναλειτουργία της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Πλαταμώνα"
Ο ιστότοπος της Πρωτοβουλίας και το φυλλάδιο !
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tsako
Webmaster
Webmaster
Δημοσιεύσεις: 878
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2006, 23:53
Reputation: 676

Σαν Amnizia, σε ότι ως τώρα έχουμε εκφέρει άποψη ή έχουμε πάρει θέση, το στηρίζουμε στο έπακρο.
Το οικονομικό χρειάζεται συζήτηση (διότι δεν έχουμε ταμείο) αλλά και πάλι αυτό αφορά την ομάδα διαχείρισης.

Την μηνυτήρια αναφορά του ΣΦΣ Τρικάλων να τη στηρίξουμε, απλά χρειάζεται αυτό το θέμα να συζητηθεί λίγο με του υπόλοιπους συντελεστές μας ώστε να δούμε αν μπορεί να στηριχθεί οικονομικά.
SpirosN.
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Δημοσιεύσεις: 2581
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 148

[quote=""DimitrisG":vbsx59qp"]

Ηχηρή η απουσία του ΣΦΣ :oops: [/quote]


Ναι, ναι όπως τα λές Δημητράκη. Ηχηρή ή απουσία του ΣΦΣ.
Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάνε μερικοί με τον ΣΦΣ αλλά είναι δικαίωμα τους.
Όπως δικαίωμα τους είναι να μην ξεκολλάνε από το πληκτρολόγιο τους και να ανακαλύπτουν πάντα ένα φορτηγό βαγόνι δικαιολογίες.
Που ήταν όοολος αυτός ο κόσμος που τώρα καίγεται για τον σιδηρόδρομο στις συνεντεύξεις τύπου που οργάνωσε ο ΣΦΣ και στις προσπάθειες που έκανε πριν το νομοσχέδιο???
-Α ξέρω δεν τον βόλευε ή ώρα, δεν ήταν καλό το ξενοδοχείο, δεν ήταν καλός ο καφές κλπ κλπες σοβαρότατες δικαιολογίες που πάντα ανακαλύπτουν κάποιοι για να έχουν άλοθι να είναι παντελώς απόντες να κριτικάρουν εκ του ασφαλούς.

Ηχηρή λοιπόν η απουσία του ΣΦΣ γιατί όπως ξέρεις πρώτος και καλύτερος εσύ, ο ΣΦΣ είπε από την αρχή ΝΑΙ σε ότι αποφασισθεί φτάνει να μην είμαστε οι γνωστοί 5-10. Το ήξερες πολύ καλά από την αρχή γιατί στο είπα ότι μην περιμένεις παραπάνω από 10 άτομα και επομένως δεν έχουμε καμιά πρεμούρα να γίνουμε γραφικοί.
Όταν θα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον 100 για να κάνουμε μια ακτιβίστικη ενέργεια.

Άσε λοιπόν τον κόσμο στα πληκτρολόγια και στα μεγάλα λόγια και ο ΣΦΣ ότι μπορεί θα το κάνει να είσαι σίγουρος.
Ξέρω ότι με αυτά που γράφω θα δώσω αφορμή για μια αντιπαράθεση αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Όποιος κατάλαβε – κατάλαβε και δεν συνεχίζω γιατί έχουμε και δουλειές που τρέχουν.


Υστ1. Και ο ΣΦΣ από ότι ξέρεις όχι μόνο δεν εμπόδισε ποτέ κανένα όπως και τώρα αλλά και σε δράσεις που έγιναν κατά καιρούς τις επικρότησε χωρίς καμία κριτική έστω και εάν σε κάποιες από αυτές είχε κάποια ερωτηματικά.
Επομένως δεν θα πρέπει κάποιοι και στην προκειμένη περίπτωση εσύ να φορτώνουν την οποιαδήποτε αποτυχία στον ΣΦΣ.
Έλεος ρε παιδιά σε λίγο για το σιδηροδρομικό χάλι θα φταίει ο ΣΦΣ.

Υστ2. όσον αφορά μηνύσεις και εξώδικα κλπ νομικά αυτά εξετάζονται ενδελεχώς με νομικούς εκτός ΣΦΣ και όπου αυτό είναι εφικτό θα προχωρήσουν. Το κόστος βέβαια για την υποστήριξη τέτοιων είδους δράσεων δεν είναι αμελητέο αλλά αρκετών χιλιάδων ευρώ το οποιό θα καλυφθεί έστω και από την τσέπη ορισμένων γιατί άμα μπούμε και σε αυτό το τριπάκι (να συγκεντρώσουμε δλδ χρήματα από σιδηροδρομόφιλους δεν πρόκειται να δώσουν ούτε και αυτοί που μπορούν)

Υστ3. Οι «ευαίσθητες» δράσεις και αποφάσεις που σχεδιάζονται δεν θα κοινοποιούνται ούτε θα συζητούνται από την πλευρά του ΣΦΣ στο διαδίκτυο τουλάχιστον μέχρι να γίνουν (άμα) για ευνόητους λόγους.
Ο Θεός να σε φυλάει απο παλία Τατάνα και καινούργιο έμπορα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimitrisG
Staff
Staff
Δημοσιεύσεις: 3294
Εγγραφή: 26 Αύγ 2006, 18:22
Reputation: 433

Δεν ξέρω τι κάνετε στα "ενδότερα" του ΣΦΣ και τι "μη ανακοινώσιμες" δράσεις έχετε κατά νου. Οταν κρίνετε σκόπιμο, μας λέτε.

Αλλά επι της συγκεκριμένης δράσης να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:

Τετάρτη - 2.3.2011: Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και σου είπα οτι δεν έρχομαι στο ΣΦΣ γιατί βαρέθηκα ν' ακούω οτι "σύντομα προκυρήσσεται η προμελέτη του α' τμήματος της γραμμής 4 του μετρό ... το οποίο .... κλπ ... κλπ". Σου είπα μάλιστα την ίδια στιγμή για κλείσμο στο πασάγιο και όλα αυτά που είπαμε το ίδιο βράδυ στο ΣΦΣ.

Τρίτη - 8.3.2011: Ανοιξα την ψηφοφορία και ζήτησα εκτός από το "κλικ" και τη γνώμη των μελών (όχι του ΣΦΣ, αλλά του forum). Από τις 2 μέχρι τις 8 Μαρτίου καθυστέρησα το άνοιγμα της συζήτησης γιατί η ΠΟΣ είχε προκυρήξει απεργία για τις 9 Μαρτίου, άρα τη συγκεκριμένη Τετάρτη δεν υπήρχε κάτι ουσιαστικό να κάνουμε - ανεξάρητα αν μετά ανεστάλλη λόγω καιρού.

Τετάρτη - 9.3.2011: Μιλήσαμε το πρωί στο τηλέφωνο και σου είπα οτι αν αποφασίσετε να κάνουμε κάτι μαζί, συζητήστε το και οτι αποφασίσετε, ελάτε και πέστε το εδώ. Εκτοτε αγνοείται η τύχη σας και εκεί έγκειται η "ηχηρή απουσία" σας.

Δεν είπα οτι φτάιει ο ΣΦΣ που δεν έγινε η συγκεκριμένη δράση και μην ερμηνεύεις οτι θέλεις. Απλά δεν υπάρχει καμία προθυμία για δράση.

Αντε και στα επόμενα.
"Δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε" Μένιος Κουτσόγιωργας
"Δεν δικαιούσθε δια να γράφετε" Σπύρος Νικολόπουλος

:master:
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 7092
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 17:52
Reputation: 175

Δημήτρη, αιτία του κλεισίματος του σιδηροδρόμου δεν είναι ούτε ο ΣΦΣ, ούτε το Amnizia....ούτε συγκεκριμένα άτομα....μη τρωγόμαστε μεταξύ μας και με τα ρούχα μας.....ο σιδηρόδρομος θα πληγεί προσωρινά [άγνωστο το χρονικό αυτό περιθώριο] και δυστυχώς με νέα "αναπτυξιακά" κεφάλαια θα αναπτυχθεί στο μέλλον, τότε που η Ελλάδα θα αποκτήσει παραγωγή και η αποκέντρωση επιτέλους θα γίνει πράξη....

Τώρα μέσα στον πανικό εύρεσης των 50δισ δεν θα βρεθεί κανείς να σκεφτεί απλά και λογικά, πανικός κυριαρχεί και οι 10 ή και οι 100 ακτιβιστές θα βγουν τελικά πάλι γραφικοί, εδώ γραφικοί είμαστε για τους ίδιους τους σιδηροδρομικούς κάποτε, δεν θα βγούμε τώρα, που ξυπνά ο άλλος και ψάχνεται για το μεροκάματο των 20 ευρώ;
Αρκεί να μη δημιουργήσουμε ξανά ένα αναξιοκρατικό μόρφωμα.....


Αξιοκρατία - Διαφάνεια - Ειλικρίνεια - Ευθύτητα - Αισιοδοξία

My flickr___ My Wix___ RailPictures


nullius in verba
Άβαταρ μέλους
panrail
Συνοδός
Συνοδός
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 203

[quote=""SpirosN.":um2i1kbe"][quote=""DimitrisG":um2i1kbe"]

Ηχηρή η απουσία του ΣΦΣ :oops: [/quote]


Ναι, ναι όπως τα λές Δημητράκη. Ηχηρή ή απουσία του ΣΦΣ.
Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάνε μερικοί με τον ΣΦΣ αλλά είναι δικαίωμα τους.
Όπως δικαίωμα τους είναι να μην ξεκολλάνε από το πληκτρολόγιο τους και να ανακαλύπτουν πάντα ένα φορτηγό βαγόνι δικαιολογίες.
Που ήταν όοολος αυτός ο κόσμος που τώρα καίγεται για τον σιδηρόδρομο στις συνεντεύξεις τύπου που οργάνωσε ο ΣΦΣ και στις προσπάθειες που έκανε πριν το νομοσχέδιο???
-Α ξέρω δεν τον βόλευε ή ώρα, δεν ήταν καλό το ξενοδοχείο, δεν ήταν καλός ο καφές κλπ κλπες σοβαρότατες δικαιολογίες που πάντα ανακαλύπτουν κάποιοι για να έχουν άλοθι να είναι παντελώς απόντες να κριτικάρουν εκ του ασφαλούς.

Ηχηρή λοιπόν η απουσία του ΣΦΣ γιατί όπως ξέρεις πρώτος και καλύτερος εσύ, ο ΣΦΣ είπε από την αρχή ΝΑΙ σε ότι αποφασισθεί φτάνει να μην είμαστε οι γνωστοί 5-10. Το ήξερες πολύ καλά από την αρχή γιατί στο είπα ότι μην περιμένεις παραπάνω από 10 άτομα και επομένως δεν έχουμε καμιά πρεμούρα να γίνουμε γραφικοί.
Όταν θα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον 100 για να κάνουμε μια ακτιβίστικη ενέργεια.

Άσε λοιπόν τον κόσμο στα πληκτρολόγια και στα μεγάλα λόγια και ο ΣΦΣ ότι μπορεί θα το κάνει να είσαι σίγουρος.
Ξέρω ότι με αυτά που γράφω θα δώσω αφορμή για μια αντιπαράθεση αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Όποιος κατάλαβε – κατάλαβε και δεν συνεχίζω γιατί έχουμε και δουλειές που τρέχουν.


Υστ1. Και ο ΣΦΣ από ότι ξέρεις όχι μόνο δεν εμπόδισε ποτέ κανένα όπως και τώρα αλλά και σε δράσεις που έγιναν κατά καιρούς τις επικρότησε χωρίς καμία κριτική έστω και εάν σε κάποιες από αυτές είχε κάποια ερωτηματικά.
Επομένως δεν θα πρέπει κάποιοι και στην προκειμένη περίπτωση εσύ να φορτώνουν την οποιαδήποτε αποτυχία στον ΣΦΣ.
Έλεος ρε παιδιά σε λίγο για το σιδηροδρομικό χάλι θα φταίει ο ΣΦΣ.

Υστ2. όσον αφορά μηνύσεις και εξώδικα κλπ νομικά αυτά εξετάζονται ενδελεχώς με νομικούς εκτός ΣΦΣ και όπου αυτό είναι εφικτό θα προχωρήσουν. Το κόστος βέβαια για την υποστήριξη τέτοιων είδους δράσεων δεν είναι αμελητέο αλλά αρκετών χιλιάδων ευρώ το οποιό θα καλυφθεί έστω και από την τσέπη ορισμένων γιατί άμα μπούμε και σε αυτό το τριπάκι (να συγκεντρώσουμε δλδ χρήματα από σιδηροδρομόφιλους δεν πρόκειται να δώσουν ούτε και αυτοί που μπορούν)

Υστ3. Οι «ευαίσθητες» δράσεις και αποφάσεις που σχεδιάζονται δεν θα κοινοποιούνται ούτε θα συζητούνται από την πλευρά του ΣΦΣ στο διαδίκτυο τουλάχιστον μέχρι να γίνουν (άμα) για ευνόητους λόγους.[/quote]

Σπύρο λυπάμαι, αλλά εδώ σε πιάνω ελαφρώς αδιάβαστο. Ίσως από τη 28χρονη ιστορία του ΣΦΣ να γνωρίζεις μόνο τα λίγα πρόσφατα και να δικαιολογείσαι λόγω άγνοιας, αλλά δεν μπορείς έτσι ελαφρά να ομιλείς για όλη τη πορεία του ΣΦΣ συλλήβδην.
Ειδικά για το Υστ1 κάνεις λάθος και τα πράγματα είναι τα ακριβώς αντίθετα και επι τούτου υπάρχουν έγγραφα, ντοκουμέντα και αλληλογραφία, μάλιστα σχετικά πρόσφατα, της περιόδου 2002-2004 που βρίσκονται και στο αρχείο του ΣΦΣ και που αποκαλύπτουν φωναχτά το αν ο ΣΦΣ εμπόδισε κανένα. Το να παρασιωπούνται γεγονότα χάριν της ειρήνης προς όφελος του σιδηροδρόμου είναι άλλο, και άλλο το να τα εμφανίζει κανείς παραποιημένα. Αναγνωρίζω τις προσωπικές καλές σου προθέσεις και οτι μπορεί η στρεβλή εικόνα που παρουσιάζεις να οφείλεται σε αυτά που προβάλλονται από την πολιτική ορισμένων προκατόχων σου. Άλλωστε είναι γνωστό οτι μπορεί να φροντίζει κανείς να "φαίνεται" καλός χωρίς να είναι. Αλλά δυστυχώς για τους επιδιδόμενους σε επικοινωνιακή γυμναστική, υπάρχουν τα ντοκουμέντα που φωνάζουν. Και είμαι στη διάθεσή σου για διευκρινήσεις επί του προκειμένου.

Όσον αφορά τις ακτιβιστικές επιδόσεις του ΣΦΣ μη σχολιάσω καλύτερα, γιατί από την εποχή της κινητοποίησης το 1992 για την επαναλειτουργία του Ναυπλίου έχουμε να δούμε τέτοια. Ότι άλλο έχει γίνει στο μεταξύ έχει γίνει από πρωτοβουλία και ενασχόληση μεμονωμένων μελών που είχαν την υπερηφάνεια να αποδόσουν στον ΣΦΣ τα εύσημα για τα επιτεύγματά τους.
Εκτός αν σύμφωνα με τη λογική που επικράτησε από το 1996 ακτιβιστικές ενέργειες θεωρούνται οι πρές-κονφερανς, η συμμετοχές σε ημερίδες, εγκαίνια, δεξιώσεις κτλ. στα οποία ενδεχομένως να μην αρέσκονται πολλά απλά μέλη λόγω όχι βέβαια του κακού καφέ ή του ξενοδοχείου, αλλά λόγω του επικρατούντος αφόρητου συγχρωτισμού με επίσημους και επώνυμους οι οποίοι είναι οι κατα κύριο λόγο υπεύθυνοι για τη κατάσταση του σιδηροδρόμου στη χώρα μας. Η αποχή των μελών από τέτοιες εκδηλώσεις δεν οφείλεται στο οτι προτιμούν το πληκτρολόγιο αλλά σαφώς τους απωθούν οι κενότητες.

Όταν καθήσει κανείς και συνεκτιμήσει έτσι με αντικειμενικά κριτήρια το σύνολο της πολιτικής του ΣΦΣ τότε μπορεί να αποφανθεί, όχι το αν φταίει, αλλά το κατά πόσον φταίει ο ΣΦΣ για το σιδηρόδρομο. Ένα κομμάτι του συνόλου είναι ο ΣΦΣ και του καθενός οι ενέργειες επηρεάζουν έμμεσα ή άμεσα όλους. Εδώ ένα μήνυμα σε Α4 πάς να τυπώσεις και σου λέει "πρίν τυπώσεις σκέψου τις οικολογικές σου ευθύνες"...
SpirosN.
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Δημοσιεύσεις: 2581
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 148

[quote=""panrail":r7ff1n0k"]

Σπύρο λυπάμαι, αλλά εδώ σε πιάνω ελαφρώς αδιάβαστο. Ίσως από τη 28χρονη ιστορία του ΣΦΣ να γνωρίζεις μόνο τα λίγα πρόσφατα και να δικαιολογείσαι λόγω άγνοιας, αλλά δεν μπορείς έτσι ελαφρά να ομιλείς για όλη τη πορεία του ΣΦΣ συλλήβδην.
Ειδικά για το Υστ1 κάνεις λάθος και τα πράγματα είναι τα ακριβώς αντίθετα και επι τούτου υπάρχουν έγγραφα, ντοκουμέντα και αλληλογραφία, μάλιστα σχετικά πρόσφατα, της περιόδου 2002-2004 που βρίσκονται και στο αρχείο του ΣΦΣ και που αποκαλύπτουν φωναχτά το αν ο ΣΦΣ εμπόδισε κανένα. Το να παρασιωπούνται γεγονότα χάριν της ειρήνης προς όφελος του σιδηροδρόμου είναι άλλο, και άλλο το να τα εμφανίζει κανείς παραποιημένα. Αναγνωρίζω τις προσωπικές καλές σου προθέσεις και οτι μπορεί η στρεβλή εικόνα που παρουσιάζεις να οφείλεται σε αυτά που προβάλλονται από την πολιτική ορισμένων προκατόχων σου. Άλλωστε είναι γνωστό οτι μπορεί να φροντίζει κανείς να "φαίνεται" καλός χωρίς να είναι. Αλλά δυστυχώς για τους επιδιδόμενους σε επικοινωνιακή γυμναστική, υπάρχουν τα ντοκουμέντα που φωνάζουν. Και είμαι στη διάθεσή σου για διευκρινήσεις επί του προκειμένου.

Όσον αφορά τις ακτιβιστικές επιδόσεις του ΣΦΣ μη σχολιάσω καλύτερα, γιατί από την εποχή της κινητοποίησης το 1992 για την επαναλειτουργία του Ναυπλίου έχουμε να δούμε τέτοια. Ότι άλλο έχει γίνει στο μεταξύ έχει γίνει από πρωτοβουλία και ενασχόληση μεμονωμένων μελών που είχαν την υπερηφάνεια να αποδόσουν στον ΣΦΣ τα εύσημα για τα επιτεύγματά τους.
Εκτός αν σύμφωνα με τη λογική που επικράτησε από το 1996 ακτιβιστικές ενέργειες θεωρούνται οι πρές-κονφερανς, η συμμετοχές σε ημερίδες, εγκαίνια, δεξιώσεις κτλ. στα οποία ενδεχομένως να μην αρέσκονται πολλά απλά μέλη λόγω όχι βέβαια του κακού καφέ ή του ξενοδοχείου, αλλά λόγω του επικρατούντος αφόρητου συγχρωτισμού με επίσημους και επώνυμους οι οποίοι είναι οι κατα κύριο λόγο υπεύθυνοι για τη κατάσταση του σιδηροδρόμου στη χώρα μας. Η αποχή των μελών από τέτοιες εκδηλώσεις δεν οφείλεται στο οτι προτιμούν το πληκτρολόγιο αλλά σαφώς τους απωθούν οι κενότητες.

Όταν καθήσει κανείς και συνεκτιμήσει έτσι με αντικειμενικά κριτήρια το σύνολο της πολιτικής του ΣΦΣ τότε μπορεί να αποφανθεί, όχι το αν φταίει, αλλά το κατά πόσον φταίει ο ΣΦΣ για το σιδηρόδρομο. Ένα κομμάτι του συνόλου είναι ο ΣΦΣ και του καθενός οι ενέργειες επηρεάζουν έμμεσα ή άμεσα όλους. Εδώ ένα μήνυμα σε Α4 πάς να τυπώσεις και σου λέει "πρίν τυπώσεις σκέψου τις οικολογικές σου ευθύνες"...[/quote]



Αγαπητέ panrail αντιπαρέρχομαι τις προσωπικές προσβολές προς το πρόσωπο μου
που παρά την συγκάλυψη με την ωραία χρήση της Ελληνικής γλώσσας δεν γίνονται ηπιότερες
διότι δεν θεωρώ το θέμα προσωπικό δικό μου άσχετα εάν εσύ το προσωποποιείς.
Και όπως έγραψα πιο πάνω σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση αλλά το να καταλάβετε κάποιοι γιατί κάποια πράγματα δεν προχωράνε σε μερικούς τομείς
(ενώ τα υπόλοιπα βαδίζουν κανονικά)παρά την πληκτρολογιακή θέληση του καναπέ.

Τα πράγματα στο Υστ 1 δεν είναι τα αντίθετα ούτε τo δίκιo είναι μόνο της μιας πλευράς. Στην περίπτωση της ΕΜΣΑ (για την οποία εννοείς)
κατά την γνώμη μου το φταίξιμο βαρύνει όλους σας και πόσο μάλλον όταν πρίν βγάλετε τα προσωπικά σας στην επιφάνεια ήσασταν μια μεγάλη παρέα φίλων
και καταλήξατε οι μέν μέχρι επώνυμων και εγγράφων καταγγελιών σε εργασιακούς χώρους των δε και οι δε να προσφεύγουν στα δικαστήρια.
Και αφού γίνατε μπουκιές (κατά το καθημερινώς λεγόμενο) τελικά τι ; ποιος κέρδισε ;;;. Θα σου πω μόνο ότι εάν τότε υπήρχε ένα ΔΣ με την σημερινή του εκδοχή
τα πράγματα ποτέ δεν θα είχαν φτάσει στο σημείο που φτάσανε γιατί απλά θα μαζευόντουσαν πριν ξεχειλώσουν από όλους εσάς


Το σημείο που δεν σχολιάζεις τις ακτιβίστικες ενέργειες του ΣΦΣ μετά το 1992 και σαν αυτές του Ναυπλίου γιατί δεν είναι της προτίμησης σου
και μάλλον σαν ένα μόνο παράδειγμα μεταξύ των άλλων το ότι η ¨Σιδηροτροχιά¨ ανέβασε το τιράζ στα 5.00 τεύχη και από την εποχή Χατζηδάκη
δημοσιεύει θέσεις και αντιπονήματα που έγιναν ο μπούσουλας για όλο το φιλοσιδηροδρομικό κίνημα και τους Οικολόγους είναι μείζονος σημασίας για σένα.

καλύτερα να αναρωτηθείς, αφού πρώτα κατανοήσεις τι είναι ένας σύλλογος σαν τον ΣΦΣ,
Ένας σύλλογος λοιπόν σαν τον ΣΦΣ είναι κατά βάσει η συμμετοχή ανθρώπων που προσφέρουν εθελοντική εργασία και χρόνο για αυτό που αγαπούν.
Ένας σύλλογος σαν τον ΣΦΣ δεν είναι ιδιοκτησία κανενός αλλά όλων των μελλών του και είναι στο χέρι του καθενός να τον βοηθήσει ή να τον υποσκάψει
αφού όλοι ξεκινούν από την ίδια βάση με τις ίδιες ευκαιρίες και με κάθε χρόνο το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι
Ακόμα θυμάμαι τα κλαψουρίσματα ορισμένων όταν ήμουν νέο μέλος του ΣΦΣ για το κακό κατεστημένο και το πόσο τους εμπόδιζαν (ταχα μου τελικά)
να αποδώσουν έργο και όταν αυτό το κατεστημένο πήγε στην πάντα πολύ πιο εύκολα για την μυθοποιημένη δύναμή του
και δόθηκαν ευκαιρίες σε όλους πόσο πολύ μείνανε στα λόγια και τις δικαιολογίες του καφέ αλλά και στην συνεχόμενη απραξία τους που την καλύπτουν με ηρωικά λόγια και μόνο.
Όταν καταλάβετε ότι ο ΣΦΣ δεν είναι το εκάστοτε ΔΣ αλλά όλοι εμείς διαχρονικά και είναι στο χέρι μας να διορθώσουμε τα όποια προβλήματα
και όχι μόνο αλλά μέχρι και το καταστατικό του το οποίο σημειωτέον είναι ένας μπούσουλας που πρέπει να σεβόμαστε όλοι μας.


Επομένως όπως και στην τελευταία πρόταση του Δημήτρη G για κατάληψη και άλλες δυναμικές κινητοποιήσεις η αρχική απάντηση ήταν ανεπιφύλακτα ναι
(εδώ ίσως κολάει η αιτία ότι τους απωθούν οι κενότητες όπως αναφέρεις) με μόνη προϋπόθεση την μεγαλύτερη και μαζικότερη συμμετοχή.
Τα πράγματα όμως έμειναν στάσιμα. Πράγματι αυτή η συμμετοχή δεν ξεπέρασε τα δάκτυλα του ενός χεριού και όχι μόνο αυτό,
αλλά δεν ήρθε ούτε μια πρόταση από τα πληκτρολόγια για τον σχεδιασμό τουλάχιστον ενός (ακτιβίστικου) εντύπου που θα μοιρασθεί στα τραίνα στον ΣΣ Αθηνών.

Εδώ θα αναφερθώ για παράδειγμα στην γραμμή της Φλώρινας η οποία εάν σωθεί (ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα)
θα οφείλεται στην μαζική συμμετοχή και αγωνιστικότητα του κόσμου και μόνο.
Για φαντάσου ποιος θα τόλμαγε να απογυμνώσει το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας αν υπήρχε η ανάλογη κινητοποίηση και εκεί
και δεν πάλευαν τα ελάχιστα μέλη του ΣΦΣ Μεσσηνίας μόνα τους.
Θα καταλήξω λέγοντας ότι με τις παρούσες συνθήκες της συνεχιζόμενης αδιαφορίας ο ΣΦΣ θα κάνει αυτά που μπορεί στα πλαίσια της σοβαρότητας
και της μη γραφικότητας με γνώμονα τα μέλη του να είναι υπερήφανα που ανήκουν σε αυτόν τον Σύλλογο.

Το θέμα από την πλευρά μου θεωρείται λήξαν εδώ, διότι δεν σκοπεύω να ανακυκλώνω πράγματα που τα θεωρώ αυτονόητα
Ο Θεός να σε φυλάει απο παλία Τατάνα και καινούργιο έμπορα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
panrail
Συνοδός
Συνοδός
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 203

[quote=""SpirosN.":1fsjg0vh"][quote=""panrail":1fsjg0vh"]
Το θέμα από την πλευρά μου θεωρείται λήξαν εδώ, διότι δεν σκοπεύω να ανακυκλώνω πράγματα που τα θεωρώ αυτονόητα[/quote][/quote]

Και από τη μεριά μου δεν σκοπεύω να συνεχίσω για δύο μόνο λόγους : επειδή ότι και να λέμε εμείς η ιστορία είναι ιστορία και επειδή σε αντίθετη περίπτωση θα έβγαινα εκτός topic.
Απάντηση