Site - Κατάλογος Τροχαίου Υλικού

Ανακοινώσεις που αφορούν την ιστοσελίδα και το forum. Συζητήσεις γύρω από τις εκδηλώσεις και τις εκδρομές της Amnizia.
Άβαταρ μέλους
Ιάσονας Ζ.
Προϊστάμενος
Προϊστάμενος
Δημοσιεύσεις: 1077
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1015

:arrow: Δ/Η KRAUSS MAFFEI σειράς V200.1 (221) των DB


αρίθμηση/σειρά: Α.411 εώς 430

διάταξη αξόνων: Β'Β'

παραληφθείσες: 20

έτος παραλαβής **: 1989-1990 (** έτος κατασκευής: 1963-1965)

τύπος λειτουργίας: diesel

μέγιστη ισχύς: 2.700 ΗΡ

μέγιστη ταχύτητα: 140 km/h

ελκτική ικανότητα: ??

χώρα προέλευσης: Γερμανία

εργοστάσιο κατασκευής: KRAUSS MAFFEI
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mlwa450
Μηχανοστασιάρχης
Μηχανοστασιάρχης
Δημοσιεύσεις: 3036
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1682

Κατι τελευταιο που παρατηρησα

Σε ολα τα γκανζ και κανονικης και μετρικης επειδη εχει γινει ενα μπερδεμα με τις ιπποδυναμεις να αναφερω το εξης:

Η ονομαστικη ισχυς και στα 3 μοντελα ειναι 1200 αλογα.Η ισχυς για ελξη ειναι 1140 στις 1500 στροφες. Καλο ειναι να το διαχωρίσετε προς διευκολυνση.
"Συσφιξατε την ανεξαρτητον πεδην
Θεσατε τον επιταχυντη στην 4η ή 5η σκαλα.
Ελευθερωσατε την ανεξαρτητον και πιεσατε το κομβιο ριψεως αμμου.
Η αυτοκινηταμαξα ξεκιναει ομαλως κι ανευ κραδασμων".
Άβαταρ μέλους
UIC54-RCF-A
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 4247
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 13860
Τοποθεσία: Αθήνα

[quote=""Gazkgk":1a7j7do8"]:arrow: Δ/Η KRAUSS MAFFEI σειράς V200.1 (221) των DB


αρίθμηση/σειρά: Α.411 εώς 430

διάταξη αξόνων: Β'Β'

παραληφθείσες: 20

έτος παραλαβής **: 1989-1990 (** έτος κατασκευής: 1963-1965)

τύπος λειτουργίας: diesel

μέγιστη ισχύς: 2.700 ΗΡ

μέγιστη ταχύτητα: 140 km/h

ελκτική ικανότητα: ??

χώρα προέλευσης: Γερμανία

εργοστάσιο κατασκευής: KRAUSS MAFFEI[/quote]
Προσοχη η 221 ( Επι ΟΣΕ Σειρας 411- 430 ) Ειναι Δ/Υ και Οχι Δ/Η. ! !
Άβαταρ μέλους
UIC54-RCF-A
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 4247
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 13860
Τοποθεσία: Αθήνα

[quote=""Gazkgk":1s7iolog"]ένα σπάνιο τώρα...

:arrow: Δ/Η (?) BMAG τύπου V36

μία φωτογραφία του christo του γνωστού :allrightman: για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω

Εικόνα

αρίθμηση: Α.7

διάταξη αξόνων: C

παραλειφθείσες: 1

έτος παραλαβής: 1942

τύπος λειτουργίας: diesel

μέγιστη ισχύς: 360 ΗΡ

μέγιστη ταχύτητα: ??

ελκτική ικανότητα: ??

χώρα προέλευσης: Γερμανία

εργοστάσιο κατασκευής: BMAG[/quote]
Η '' Κλασσικη '' Α.7 , ηταν Δ/Υ .Την εφεραν τα Γερμανικα στρατευματα κατοχης και Κυριως δουλεψε στο Σιδ/κο Συμπλεγμα της Θεσ/νικης.Επι Σ.Ε.Κ. κυκλοφορουσε ( Υπηρεσια Ελιγμων ),απο τις αναφορες - εγγραφα ,μεχρι τα μεσα του 1960 ,οπου λογω σοβαρης βλαβης ,βρεθηκε οριστικα με τον χαρακτηρισμο....'' Εκτος Δυναμεως Μ.Θ. '',''πεταμενη '' στο χωρο του Σ.Ο.Μ. στον '' Παλιο Σ.Σ. Θεσ/νικης'',με διαφορες αλλες '' Γερασμενες Κυριες ''.
Δυστυχως η μοιρα της ηταν, γυρω στο 1984, να κοπει.... '' κατα λαθος '' απ' τον σκραπα ,παρολο που ειχε εξαιρεθει απο την εκποιηση ,με προορισμο να γινει εκθεμα... στο Σιδ. Μουσειου Αθηνων.Καποιοι φιλοι ,απο τον '' Νεο '' και μοναδικο τοτε Σ.Φ.Σ. και προς μεγαλη τους πραγματικα τιμη ,με το ηρθε '' το κακο νεο ''....βρεθηκαν οσο μπορουσαν γρηγοροτερα απο την Αθηνα....στο Σ.Ο.Μ. μηπως γινει κατι για την σωτηρια της .Ομως '' Το Λαθος '' ειχε γινει.....και τελειωσε μ' ενα '' Λυπουμεθα σφαλμα.....''
Άβαταρ μέλους
alsthom368
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 12

[quote=""Gazkgk":2kkayzaz"]Επίσης

:arrow: οι alsthom σειράς Α.351-370 έχουν

ελκτική δύναμη στην ελάχιστη ταχύτητα συνεχούς λειτουργίας: 17.000 kgr (αν αυτό εννοείται ελκτική δύναμη)

:arrow: οι KRUPP σειράς Α.101-130 έχουν ελκτική δύναμη σαν το παραπάνω (στην ελάχιστη ταχύτητα συνεχούς λειτουργίας)

ελκτική ικανότητα: 16.660 ΚΝ (δεν ξέρω τι είναι αυτό)

:arrow: τα RB κανονικής έχουν αρίθμηση:

αρίθμηση Ρ.Ο. "Α": 560 101 εώς 560 117
αρίθμηση Ρ.Ο. "Β": 560 201 εώς 560 217
αρίθμηση μεσαίων οχημάτων ισχύως "C": 560 901 εώς 560 917[/quote]
Οι Alsthom παιδιά έχουν αρίθμηση Α-351 μέχρι Α-375.Ήταν 25 μηχανές
steeven
Συνοδός
Συνοδός
Δημοσιεύσεις: 516
Εγγραφή: 14 Ιαν 2007, 16:04
Reputation: 86

Οι Alsthom ειχαν αριθμηση 351-376 ηταν 26 και οχι 25 μηχανες.
Άβαταρ μέλους
Ιάσονας Ζ.
Προϊστάμενος
Προϊστάμενος
Δημοσιεύσεις: 1077
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1015

Σωστός ο steeven, .. δεν ξέρω πως "μου ρθε" και έγρψα 370..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fisherman
Συνοδός
Συνοδός
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 01 Μάιος 2007, 04:08
Reputation: 16

Εντόπισα τρία λάθη στον κατάλογο:

[ul][*] Τα διακοσαράκια είναι τετραξονικά και έχουν διάταξη αξόνων όχι Co'Co' αλλά Bo'Bo' ή Β'Β'. Δεν ξέρω ποιά από τις δύο είναι καθώς δεν έχω εγχειρίδια αλλά στο http://www.railfaneurope.net και εδώ τις αναφέρει ως Bo'Bo', οπότε λογικά αυτό ισχύει. Επίσης θα πρέπει να διορθωθούν τα greeklish στην μετάδοση κίνησης.

[*] Στις Alsthom κανονικής είτε το βάρος ανά άξονα είτε το ολικό βάρος είναι λάθος γιατί η πράξη (βάρος κατ' άξονα)x(άξονες) δίνει 14,8x6=88,8t και όχι το αναγραφόμενο ολικό βάρος 79,9t.

[*] Οι αρίθμηση των Breda των ΣΘ δεν ήταν 1-14 αλλά Α1-Α14 σύμφωνα με αυτή την λίστα και τις φωτογραφίες σε αυτό το θρεντ του drehscheibe. Δεν ξέρω βέβαια αν ήταν έτσι απ' την αρχή που παραλήφθησαν.[/ul]
Άβαταρ μέλους
DimitrisM.-spap
Staff
Staff
Δημοσιεύσεις: 751
Εγγραφή: 01 Σεπ 2007, 22:10
Reputation: 63
Τοποθεσία: Athens-Patra

Τα λαθη καταγραφονται και αφου διασταυρωθει η ορθοτητα τους, θα διορθωθουν αμεσα. Σας ευχαριστουμε ολους για τα πολυτιμα σχολια σας.
SV 3 PGS
Άβαταρ μέλους
Ιάσονας Ζ.
Προϊστάμενος
Προϊστάμενος
Δημοσιεύσεις: 1077
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1015

[quote=""fisherman":160o66u7"]Εντόπισα τρία λάθη στον κατάλογο:

[ul][*] Τα διακοσαράκια είναι τετραξονικά και έχουν διάταξη αξόνων όχι Co'Co' αλλά Bo'Bo' ή Β'Β'. Δεν ξέρω ποιά από τις δύο είναι καθώς δεν έχω εγχειρίδια αλλά στο http://www.railfaneurope.net και εδώ τις αναφέρει ως Bo'Bo', οπότε λογικά αυτό ισχύει. [/quote]


Βο'Βο' είναι καθως το " ο " σημαίνει ότι ο / οι άξονες που " περιγράφονται " πριν , (σε αυτη την περίπτωση, το Β [ δύο κινητήριοι άξονες ]), κινούνται με ηλεκτροκινητήρα ... και έτσι είναι με το διακοσσαράκι ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
UIC54-RCF-A
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Δημοσιεύσεις: 4247
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 13860
Τοποθεσία: Αθήνα

Οι Δ/Η ALCO 200 εναι Βο' Βο' διοτι καθε κινητηριος αξονας λαμβανει κινηση απο τον '' δικο του '' ηλεκτροκινητηρα .Δηλαδη τεσσερις κινητηριοι αξονες ,τεσσερις ηλεκτροκινητηρες. Αν ενας Ηλεκτροκινητηρας εδινε κινηση και στους δυο κινητηριους αξονες του φορειου τοτε θ' ηταν Β'Β' ,Οπως ειναι π.χ. τα 4 και 5δυμα IC ,οι τεσσερις Ηλεκτροδηζελαμαξες της AMEΛ/ ΣΤΑΣΥ.
Άβαταρ μέλους
Tsako
Webmaster
Webmaster
Δημοσιεύσεις: 878
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2006, 23:53
Reputation: 676

Ο Κατάλογος Τροχαίου Υλικού του ΟΣΕ "χτίζεται" απ' την αρχή και το δύσκολο έργο του εμπλουτισμού του με στοιχεία, φωτογραφίες κτλ. έχει αναλάβει ο Ιάσωνας (Gazkgk).

Για την ώρα η μόνη ενότητα με πλήρη στοιχεία και φωτογραφίες είναι η "Δηζελάμαξες" των ΣΠΑΠ, αλλά πολύ γρήγορα ο κατάλογος θα αρχίσει να παίρνει ζωή με μοναδικά στοιχεία για όλο το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ (παλαιό και υπάρχον). Όταν ολοκληρωθεί θα αποτελεί σίγουρα ένα μοναδικό στολίδι για την Amnizia μιας και ακόμα και ο ίδιος ο ΟΣΕ δεν έχει τέτοια καταγραφή, ειδικά για το τροχαίο υλικό που πέρασε.

Με αυτό το post λοιπόν καλοσωρίζω τον Ιάσωνα στο group των Website Managers και του εύχομαι καλή δύναμη, ενώ είμαι σίγουρος ότι με το κέφι που έχει θα μας εκπλήξει όλους γρήγορα!

Stay tuned... :wink:
Άβαταρ μέλους
Ιάσονας Ζ.
Προϊστάμενος
Προϊστάμενος
Δημοσιεύσεις: 1077
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1015

Θα ήθελα να ενημερώσω ότι εκτός από τις δηζελάμαξες ΣΠΑΠ, τώρα, έχουν αρχίσει να προστίθονται και :

:arrow: επιβατάμαξες ΣΠΑΠ
:arrow: αυτοκινητάμαξες ΣΠΑΠ
:arrow: φορτάμαξες ΣΠΑΠ

Σύντομα θα αρχίσουν και οι ατμάμαξες.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
mlwa450
Μηχανοστασιάρχης
Μηχανοστασιάρχης
Δημοσιεύσεις: 3036
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1682

Η μεγιστη ταχυτητα των ΔΗ Siemens-Jung ηταν 140 και οχι 120 χαω.
"Συσφιξατε την ανεξαρτητον πεδην
Θεσατε τον επιταχυντη στην 4η ή 5η σκαλα.
Ελευθερωσατε την ανεξαρτητον και πιεσατε το κομβιο ριψεως αμμου.
Η αυτοκινηταμαξα ξεκιναει ομαλως κι ανευ κραδασμων".
Άβαταρ μέλους
Ιάσονας Ζ.
Προϊστάμενος
Προϊστάμενος
Δημοσιεύσεις: 1077
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1015

Δυστυχώς, με όλα αυτά που έγιναν τον τελευταίο καιρό, ο κατάλογος πήγε πίσω. Θα ήθελα να ενημερώσω ότι κάποιες προσθήκες που είχαν γίνει, δεν υπάρχουν πια, και ίσως πάρει καιρό να αποκατασταθούν... :unsure:
Εικόνα
Απάντηση