Πληροφορίες/Παρουσιάσεις εργασιών(διπλωματικές,μεταπτυχιακά)

Συζητήσεις γενικού ενδιαφέροντος για το forum και την ιστοσελίδα. Προτάσεις για να βελτιώσουμε το forum και απορίες σχετικά με την λειτουργία.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MiKe-Dee
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

24 Αύγ 2010, 00:02

Αγαπητοί σιδηροδρομόφιλοι...

βρίσκομαι στην τελική φάση της εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας με θέμα "Ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα τρένων" όπου κατάφερα και μάζεψα υλικό σχετικά με την ηλεκτρική έλξη, τους αυτοματισμούς της σηματοδότησης και οργάνωσης κυκλοφορίας των συρμών όπως επίσης και μια μικρή αναφορά στα τρένα τεχνολογίας maglev, αφού ούτως ή άλλως ηλεκτρικός σιδηρόδρομος είναι κι αυτός (ας αιωρείται η αμαξοστοιχία... :allright: )

Εικόνα

Χρησιμοποίησα κάποιες από τις φωτογραφίες της διαδικτυακής κοινότητας του Amnizia και ανέφερα χαρακτηριστικά στις ευχαριστίες όλη την κοινότητα μιας και τράβηξα διάφορες φωτογραφίες. Ευχαριστώ λοιπόν και από αυτό το βήμα, όλους όσους έσπευσαν να βοηθήσουν όταν κάποια στιγμή αναστάτωσα την κοινότητα και τους φωτογράφους με την δημιουργικότητα και την φαντασία τους για τις πανέμορφες φωτογραφίες που εμπλούτισαν την εργασία μου.

Σύντομα θα γίνει και η παρουσίαση της πτυχιακής στην Καβάλα. :dancer:
Εικόνα
..:: Οι φωτογραφίες μου στο flickr
..:: Μιχάλης Μίχαλος
Άβαταρ μέλους
Nikos
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 4747
Εγγραφή: 27 Αύγ 2006, 22:49
Reputation: 609
Επικοινωνία:

24 Αύγ 2010, 09:30

Καλή επιτυχία λοιπόν. :allrightman:

Δε μας τη βάζεις σε κανένα PDF να τη δούμε ? :wink:
My pictures at Railpictures, Flickr and Railscapes.NET
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MiKe-Dee
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

24 Αύγ 2010, 10:55

Θέλω πολύ, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι πολλοί επιτήδειοι θα σπεύσουν να την "αρπάξουν" για να βρουν έτοιμη πτυχιακή. Θα προσπαθήσω να βρω ένα τρόπο για να μπορέσετε να τη δείτε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο! :roll:
Εικόνα
..:: Οι φωτογραφίες μου στο flickr
..:: Μιχάλης Μίχαλος
Άβαταρ μέλους
MiKe-Dee
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

06 Σεπ 2010, 10:40

Αγαπητοί μου, επέστρεψα από το Μόντε Κάρλο του Βορρά όπου και παρουσίασα την πτυχιακή εργασία. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την εργασία εδώ: http://docs.google.com/viewer?url=http: ... uxiaki.pdf

Ανέβασα τις 20 πρώτες σελίδες για να δείτε περίπου περί τίνος πρόκειται!
Εικόνα
..:: Οι φωτογραφίες μου στο flickr
..:: Μιχάλης Μίχαλος
Άβαταρ μέλους
BasilisG
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 2540
Εγγραφή: 11 Μάιος 2007, 14:20
Reputation: 205
Τοποθεσία: Νικαια/Πειραιας-Χαλκιδα

06 Σεπ 2010, 12:50

[quote=""MiKe-Dee":3t0ehjs6"]Αγαπητοί μου, επέστρεψα από το Μόντε Κάρλο του Βορρά όπου και παρουσίασα την πτυχιακή εργασία. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την εργασία εδώ: http://docs.google.com/viewer?url=http: ... uxiaki.pdf

Ανέβασα τις 20 πρώτες σελίδες για να δείτε περίπου περί τίνος πρόκειται![/quote]

:occasion: :occasion:
Χαθηκε να ειχα και εγω μια τετοια πτυχιακη στο Ιεκ! :wallbash:

Βεβαια αυτο το τα περισσοτερα μελη του Amnizia δουλευουν στον ΟΣΕ τι το θελες....Θα μας βγαλουν κανενα ονομα :lol22: :lol22:
Εικόνα
AlexNik
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 5

15 Οκτ 2010, 19:20

Τωρα τι να σου πω, οτι εισαι συναδελφος, ειμαι στην Καβαλα, μου διελυσες την ιδεα που ειχα για πτυχιακη και οτι το διαστημα που πρεπει να περασει για να την ξαναπαρω δεν συμβαδιζει με το διαστημα που θα ερθει η ωρα μου για να κανω αναληψη πτυχιακης? Καταπτυστος! Ου! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

15 Οκτ 2010, 19:27

Μην ανησυχείτε, έχει μπόλικη τεχνολογία και θέματα για όλους στον σιδηρόδρομο.

Όλο και κάτι θα βρεθεί για να ασχοληθείτε.

Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Άβαταρ μέλους
mar.ter
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

02 Οκτ 2011, 18:54

Γεια σας!

Είμαι φοιτήτρια στην Αρχιτεκτονική και κάνω διπλωματική με θέμα "Επανάχρηση βαγονιών τρένων και επέμβαση στην ευρύτερη περιοχή του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη".
Στόχος της εργασίας μου είναι να αξιοποιηθούν τα παλιά βαγόνια, που είναι εγκαταλελειμμένα κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής στη Μενεμένη, τον Εύοσμο και την Καλλιθέα και δεν υπάρχει δυνατότητα επαναλειτουργίας τους, ως κελύφη που μπορούν να δεχτούν νέες χρήσεις (όπως κατοικίες, επαγγελματικούς χώρους, αναψυχή κλπ.) και να χωροθετηθούν σε "ελεύθερα" οικόπεδα κοντά στο σιδηρόδρομο.
Γι'αυτό θα ήθελα, εάν υπάρχει η δυνατότητα, να με βοηθήσετε δίνοντάς μου πληροφορίες και υλικό σε σχέση με τον αριθμό και την τυπολογία των βαγονιών που υπάρχουν στη συγκεκριμένη περιοχή, τα μεγέθη τους ή ακόμα και σχέδιά τους, εφόσον υπάρχουν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

(Συγγνώμη αν δημιούργησα το νέο θέμα σε λάθος θέση!)
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

02 Οκτ 2011, 19:20

Υποθέτω ότι έχεις ιδέες σαν αυτές που παρατίθενται στο παρακάτω σύνδεσμο;

http://morethanshipping.com/2nd-life-fo ... ontainers/

Για να είμαι ειλικρινής, λόγω της στενόμακρης κατασκευής και του σασί, δεν είναι εύκολη η επανάχρηση ενός βαγονιού πέρα από την ανακύκλωση σε μορφή σκραπ.

Με άλλα λόγια, αν θέλεις να αφαιρέσεις το κάτω σασί με τους τροχούς, δεν μένουν και πολλές δυνατότητες.
Πολλοί στη Χαλκιδική και περίχωρα έχουν αξιοποιήσει εμπορικά βαγόνια ως κατοικίες και χώρους κατασκήνωσης (με κουκέτες κτλ.), αν αυτό λέει κάτι.

Α, και καλωσόρισες στο φόρουμ!

Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Άβαταρ μέλους
VagelisPy
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 1814
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 18:03
Reputation: 783

02 Οκτ 2011, 23:02

Καλώς ήρθες mar.ter. :occasion:

Η Μαρία είναι φίλη και της πρότεινα να γραφτεί στο forum για να βρει τις εγκυρότερες πηγές :allrightman:
Της είπα τα καλύτερα λόγια για τους φίλους μου εδώ ( :bring: ) και είμαι σίγουρος πως θα την βοηθήσουμε ουσιαστικά.
Νομίζω έχει μια πολύ καλή ιδέα και έχει πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα με την επανάχρηση των βαγονιών.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ALCoGMNάνι
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7245
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 00:08
Reputation: 11

02 Οκτ 2011, 23:07

Νικο,δεν θα μπορουσαν να χρησιμευσουν ως τροχοβιλες επι παραδειγματι...Βεβαια,συμφωνω οτι ειναι λιγες οι παρεμβασεις και οι χρησεις που μπορει να εχει λογω του στενου περιτυπωματος

Για σχεδια περνα μια βολτα απο εδω[και τα καλοπαιδα απο Σαλονικα,θα σου πουν ποια απο αυτα ειναι διθεσιμα εκει πανω] κεντησε ο Νωντας με το ...αυτοκαδιον :wink:
Υπαρχουν και επιβατικα βαγονια,αλλα πιστευω οτι το κοστος μετασκευης μεγαλωνει[διορθωστε με αν κανω λαθος :roll: ]γι'αυτο θα προτεινα πρωην εμποροβαγονα


viewtopic.php?f=41&t=3203&st=0&sk=t&sd=a&start=15
Ένα τσιγάρο σου χει μείνει να καπνίσεις,δεν έχει αλλού,δεν έχει αλλιώς ΜΟΝΟ ΕΔΩ...
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

03 Οκτ 2011, 00:04

Είναι και το άλλο θέμα:
γιατί απλά να μην τα πουλήσει για σκραπ ο ΟΣΕ, εισπράττοντας το αντίστοιχο κέρδος;

Στη περίπτωση μετατροπής, πρέπει να βγούνε τα φορεία (δε νομίζω να φανούν κάπου χρήσιμα σε μετασκευή), να αφαιρεθεί οτιδήποτε περιττό κτλ (= κόστος και κόπος, το οποίο πρέπει να υπολογιστεί)

Από εσωτερικές διαστάσεις, τυπικά μεγέθη είναι:
Επιβατικά βαγόνια: 24 μέτρα μήκος * 3 μέτρα πλάτος
Εμπορικά βαγόνια, από 12-13 μέτρα έως και 24 μήκος (και σημειωτέον ότι δεν είναι όλα κλειστά)

Τα φτηνότερα και βολικότερα για μετατροπές, καθώς έχουν την απλούστερη κατασκευή είναι τα εμπορικά γενικής χρήσης (boxcar), όπως τα Ζ-3 και Ζ-5, καθώς και οι μονομένες εκδοχές (ισοθερμικά) σαν τα Ψ-3.
Ήδη όμως όσα ήταν σε κακή κατάσταση έχουν εκποιηθεί, οπότε καταλήγουμε σε πιό εξειδικευμένα βαγόνια (π.χ. πλατφόρμες), στις οποίες πρέπει κάποιος να 'χτίσει' κάτι νέο (= κόστος).

Τα container είναι πιό ευέλικτα, βολικά και στοιβάζονται άνετα, έχουν βγει και βιβλία για 'container architecture'. Δείτε και το link που παρέθεσα.

Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Άβαταρ μέλους
mar.ter
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

03 Οκτ 2011, 13:48

Καλημέρα!

Γνωρίζω τις επεμβάσεις σε conteiners και είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες και ίσως με περισσότερες δυνατότητες στο βαθμό που η οροφή τους και η βάση τους είναι επίπεδες και επιτρέπουν την τοποθέτηση του ενός πάνω στο άλλο.
Ωστόσο, αν και δεν είναι το ίδιο γνωστές οι επεμβάσεις σε βαγόνια τρένων, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα. Δυστυχώς είναι για service ο υπολογιστής που έχω αποθηκεύσει τα links και για την ώρα δε μπορώ να τα στείλω.

http://www.villageunderground.co.uk/about
Για παράδειγμα, στο Λονδίνο έχει δημιουργηθεί ένα μικρό "πάρκο" για καλλιτεχνικά event από συρμούς του μετρό.

Εκτός από τα βαγόνια θα δημιουργηθούν χώροι και από άλλα υλικά ή συνδυασμό κελυφών.

Η αλήθεια είναι ότι βρίσκομαι σε αρκετά πρώιμο στάδιο και θα διερευνήσω τις δυνατότητες των κελυφών, αφού συλλέξω κάποια δεδομένα. Πράγματι, ο παράγοντας κόστος είναι σημαντικός, γι' αυτό και τα εμπορικά βαγόνια είναι η πιο εύκολη περίπτωση (ALCoGMNάνι: Ευχαριστώ για την παραπομπή. Εντυπωσιάστηκα!!). Δεν απορρίπτω ακόμα όμως το ενδεχόμενο επέμβασης και σε επιβατικά.
Επίσης, στα πλαίσια ενός συγκροτήματος, δεν αποκλείεται να υπάρχουν και ορισμένα βαγόνια που θα κινούνται προκειμένου να δίνουν διαφορετικές δυνατότητες χρήσης του ελεύθερου- δημόσιου χώρου που θα παρεμβάλλεται μεταξύ τους. Σε αυτή την περίπτωση, όχι μόνο δε θα αφαιρεθεί το σύστημα κίνησης, αλλά θα πρέπει να είναι και σε σχετικά καλή κατάσταση!! Θα χρειαστούν βέβαια και ράγες και δεν ξέρω τι ακόμα... αλλά θα το διερευνήσω εν καιρώ!


ALCoGMNάνι: Το "εδώ" που ακριβώς είναι?
Άβαταρ μέλους
ALCoGMNάνι
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7245
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 00:08
Reputation: 11

03 Οκτ 2011, 14:15

Εννοουσα το link :occasion: Και παλι καλοσωρισες στην παρεα :wink:
Ένα τσιγάρο σου χει μείνει να καπνίσεις,δεν έχει αλλού,δεν έχει αλλιώς ΜΟΝΟ ΕΔΩ...
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

03 Οκτ 2011, 15:24

@mar.ter:

Εγώ θα πρότεινα να πας μια βόλτα να δεις επιτόπου διάφορους τύπους βαγονιών (αν δεν ξέρεις ήδη το εσωτερικό τους από ταξίδια).

Τη μεγαλύτερη ποσότητα και ποικιλία θα τη βρεις στη Θεσσαλονίκη (Διαλογή, Λαχανόκηποι, κτλ.), αλλά και σε μέρη όπως ο Ρέντης μπορείς να δεις μια αρκετά μεγάλη ποικιλία τύπων.

Τώρα, για εξωτερικές (κυρίως) λήψεις Ελληνικών βαγονιών, μια πηγή είναι εδώ:
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/car/pix.html

Στα εμπορικά βαγόνια, οι κατηγορίες G-H και I είναι οι πιό συνηθισμένες για μετατροπές σαν αυτές που νομίζω ότι έχεις στο μυαλό σου.

Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Απάντηση