Πληροφορίες/Παρουσιάσεις εργασιών(διπλωματικές,μεταπτυχιακά)

Συζητήσεις γενικού ενδιαφέροντος για το forum και την ιστοσελίδα. Προτάσεις για να βελτιώσουμε το forum και απορίες σχετικά με την λειτουργία.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7092
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 17:52
Reputation: 175

07 Δεκ 2011, 20:24

Συγχαρητήρια. Περιμένω το pdf όποτε κρίνεις σωστό να το μοιράσεις, είμαι σίγουρος ότι και η εργασία αλλά και η παρουσίαση ήταν επιτυχείς γιατί έκανες το χόμπυ σου - μελέτη - εργασία......αναμένω...λοιπόν.
Αρκεί να μη δημιουργήσουμε ξανά ένα αναξιοκρατικό μόρφωμα.....


Αξιοκρατία - Διαφάνεια - Ειλικρίνεια - Ευθύτητα - Αισιοδοξία

My flickr___ My Wix___ RailPictures


nullius in verba
Άβαταρ μέλους
nkoliop
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 1575
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 01:50
Reputation: 290
Τοποθεσία: Kyparissia - messinias
Επικοινωνία:

11 Δεκ 2011, 14:43

Συγχαρητήρια Απόλλωνα.
Καλή σταδιοδρομία σου εύχομαι.
When you open your mind to the impossible sometimes you find the truth
Απόστολος
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 2320
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 16:23
Reputation: 428

11 Δεκ 2011, 16:29

Συγχαρητηρια και καλη σταδιοδρομια. :clap: :clap: :clap:
Εικόνα
Marios Mitropoulos
Μηχανοδηγός
Μηχανοδηγός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 27 Αύγ 2006, 18:20
Reputation: 5

13 Ιαν 2012, 00:41

Mε καθυστέρηση...
Συγχαρητήρια για την εργασία και εύχομαι καλή σταδιοδρομία!!
Rollin´ on the tracks of time...

"Το κάθε πέρυσι και καλύτερα δεν ισχύει.
Απλά τώρα είναι το ίδιο χειρότερα...."

It is not economy I fear of, it is the so-called economists.
nikardaras91
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 555

13 Ιαν 2012, 02:36

Καλησπέρα σας! Κάνω μια προπτυχιακή εργασία στο μάθημα της "Οικονομικής των Μεταφορών" πάνω στον ελληνικό σιδηρόδρομο και θα ήθελα να μάθω που μπορώ να βρω τις χρονοαποστάσεις Αθήνας - Θεσσαλονίκης και Αθήνας - Πάτρας, τουλάχιστον για τα τελευταία 20 χρόνια καθώς και αν υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν την ασφάλεια του τρένου. Μπορείτε να με κατατοπίσετε;
Άβαταρ μέλους
GiannisG
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 26 Αύγ 2006, 11:00
Reputation: 4

20 Ιαν 2012, 17:42

Καλησπέρα παιδιά!!! Είμαι φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Λάρισας και λέω από το νέο εξάμηνο να παρω πτυχιακή. Σκεφτόμουν να πάρω κάτι με θέμα τις ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ ή τις ευρωπαϊκές. Πόσο εύκολο είναι να βρώ πληροφορίες για κατασκευαστικά στοιχεία των κινητήρων των μηχανών και τα διάφορα άλλα εξαρτήματα (μετατροπείς έλξεις, μετασχηματιστές, κ.α. ). Επίσης κατά πόσο είναι εύκολο να βρώ στοιχεία για τους υποσταθμούς για την ηλεκτροδότηση της εναέριας γραμμής επαφής ;
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

21 Ιαν 2012, 15:07

Αν δεν απατώμαι, έχουν ήδη γίνει τέτοιες εργασίες από άλλους φοιτητές.

Για τις Ελληνικές ηλεκτράμαξες, είτε πας στον ΟΣΕ είτε πας στη Siemens που τις έφτιαξε.

Για τις ηλεκτράμαξες του εξωτερικού, πας είτε στους κατασκευαστές είτε στις σιδηροδρομικές εταιρείες που τις δουλεύουν (αλλά πιθανότατα να χρειαστεί γνώση Γερμανικών, καθώς οι περισσότερες κυκλοφορούν σε Γερμανόφωνες χώρες)

Για το δίκτυο, θυμάμαι ότι έχω δει διπλωματικές με θέμα την ηλεκτροκίνηση του ΟΣΕ.
Μια διαφορετική ιδέα θα ήταν η ηλεκτροκίνηση του Τραμ/Μετρό και ο συνδυασμός με την ηλεκτροκίνηση προς Αεροδρόμιο Αθήνας;

Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Άβαταρ μέλους
GiannisG
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 26 Αύγ 2006, 11:00
Reputation: 4

23 Ιαν 2012, 16:12

Πολύ καλή ιδέα!!! Και ξεφεύγει και από τις συνηθισμένες πτυχιακές. Όταν λές συνδυασμό του ΤΡΑΜ/Μετρό με τον προαστιακό εννοείς συνδυασμό του δικτύου ή τα τρένα πώς συνδυάζουν την τάση του ΜΕΤΡΟ με την τάση του ΟΣΕ;
Άβαταρ μέλους
nfotis
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7881
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 20:57
Reputation: 559

23 Ιαν 2012, 16:50

Μια ιδέα λέω εγώ, πως συνδυάζονται αυτά τα δύο διαφορετικά δίκτυα;
Ίσως να έχει ενδιαφέρον η διερεύνηση αυτού του σκέλους, με το συνεχές ρεύμα του Μετρό και το εναλασσόμενο του ΟΣΕ στο ίδιο μέρος.
Μπορείς να το συνδυάσεις με τα διρευματικά Rotem (που αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό τροχαίο υλικό που λειτουργεί σε αυτά τα δύο δίκτυα)

Επίσης, έχω δει αρκετές διπλωματικές με ΟΣΕ, αλλά καμία με Τραμ ή Μετρό/ΗΣΑΠ.

Μια άλλη ιδέα θα ήταν μια συγκεντρωτική ανάλυση του ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού που έχει τρέξει σε ράγες στην Ελλάδα:
ΔΕΗ (Αλιβέρι και Πτολεμαϊδα)
ΕΗΣ, ΗΣΑΠ
Τραμ (παλιό και νέο)
Μετρό (τρεις παρτίδες)
ΟΣΕ (βασικά οι Hellasprinter και οι Ρουμάνικες που είχαν έρθει για τη παράδοση της γραμμής Ειδομένης)

Just an idea,
Ν.Φ.
High speed, high quality, low cost - select any two.

Up hill slow, down hill fast, tonnage first, safety last.

The optimist sees the light at the tunnel. Pessimist sees the darkness. Realist sees the train. Train driver sees three idiots on the track
Άβαταρ μέλους
George_Railion
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 0

23 Ιαν 2012, 20:13

[quote=""GiannisG":1e8m9am9"]Καλησπέρα παιδιά!!! Είμαι φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Λάρισας και λέω από το νέο εξάμηνο να παρω πτυχιακή. Σκεφτόμουν να πάρω κάτι με θέμα τις ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ ή τις ευρωπαϊκές. Πόσο εύκολο είναι να βρώ πληροφορίες για κατασκευαστικά στοιχεία των κινητήρων των μηχανών και τα διάφορα άλλα εξαρτήματα (μετατροπείς έλξεις, μετασχηματιστές, κ.α. ). Επίσης κατά πόσο είναι εύκολο να βρώ στοιχεία για τους υποσταθμούς για την ηλεκτροδότηση της εναέριας γραμμής επαφής ;[/quote]

Καλησπέρα Γιάννη,

Πολύ ωραίο το θέμα που σκέφτηκες. Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια για το Ευρωπαικό κομμάτι των Η/Α, μπορώ να βοηθήσω με ότι πληροφοριες χρειαστείς.



Γιώργος
Άβαταρ μέλους
GiannisG
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 26 Αύγ 2006, 11:00
Reputation: 4

23 Ιαν 2012, 20:17

@nfotis Σε ευχαριστώ για τις ιδέες σου. Αυτή με τα Ροτεμ πολύ μου άρεσε.
@George_Railion Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

Αν τελικά πάρω πτυχιακή πάνω στον σιδηρόδρομο θα σας έχω υπόψιν μου παιδια!!! :wink: :allrightman:
nikardaras91
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 555

09 Ιουν 2012, 18:27

Καλησπέρα σας!
Κάνω μια εργασία για τη σχολή μου (Οικονομικό Αθήνας) πάνω στην ποιότητα υπηρεσιών της εταιρίας Σταθερών Συγκοινωνιών του ΟΑΣΑ. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων, χρειάζομαι τη γνώμη σας για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση αυτών.
Παραθέτω τους συνδέσμους με τα 3 ερωτηματολόγια, ένα για κάθε μέσο της ΣΤΑ.ΣΥ.

ΤΡΑΜ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΗΣΑΠ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0
ΜΕΤΡΟ:
https://docs.google.com/spreadsheet/vie" onclick="window.open(this.href);return false; ... c6MQ#gid=0

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
ΥΓ: Εννοείται πως τα ερωτηματολόγια έχουν πάρει την έγκριση του Δ.Σ του ΟΑΣΑ, κου Δημητρίου.

Κάθε κοινοποίηση σας είναι πολύτιμη.
Άβαταρ μέλους
tolis7
Κλειδούχος
Κλειδούχος
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 19

09 Ιουν 2012, 22:16

απαντησα και στα 3 ερωτηματολογια :)
Άβαταρ μέλους
ALCoGMNάνι
Σταθμάρχης
Σταθμάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 7245
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 00:08
Reputation: 11

09 Ιουν 2012, 23:53

Οταν φθηνινουν το εισητηριο θα με ξαναδουν...Προς το παρον,ΟΣΥ και καμια φορα ΤΡΑΜ,καθ'οτι δεν περισσευουν για καρτα απεριοριστων με ΜΕΤΡΟ,ΗΣΑΠ μεσα και αρκουμαι στο 10ευρο για ΟΣΥ-ΤΡΑΜ
Ειδικα ΑΜΕΛ εχω να μπω κανα 4μηνο
Ένα τσιγάρο σου χει μείνει να καπνίσεις,δεν έχει αλλού,δεν έχει αλλιώς ΜΟΝΟ ΕΔΩ...
Άβαταρ μέλους
mlwa450
Μηχανοστασιάρχης
Μηχανοστασιάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 3007
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1626

10 Ιουν 2012, 00:23

Απαντησα κι εγω στα 3 ερωτηματολογια.Και μαλιστα εκανα αρκετα σχολια στο πλαισιο των παρατηρησεων ιδιαιτερα για τον ΗΣΑΠ.

Αν και δεν νομιζω να τα λαβουν κι ιδιαιτερα υποψιν τους..
"Συσφιξατε την ανεξαρτητον πεδην
Θεσατε τον επιταχυντη στην 4η ή 5η σκαλα.
Ελευθερωσατε την ανεξαρτητον και πιεσατε το κομβιο ριψεως αμμου.
Η αυτοκινηταμαξα ξεκιναει ομαλως κι ανευ κραδασμων".
Απάντηση