AEG INTERCITY DMU IC2000N

Οτι έχει σχέση με το Train Simulator. Νέα, Tips & Tricks, Προτάσεις για download, Απορίες, Χρήσιμοι Σύνδεσμοι.
Απάντηση
δημητρης τσα
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 05 Οκτ 2014, 17:33
Reputation: 67
Τοποθεσία: Βολος

23 Δεκ 2018, 13:14

Καλημέρα σε όλους! Έκανα κ γω σήμερα το πρώτο μου δρομολόγια με το aeg! Ένα τεράστιο μπράβο στον φίλο toni και ένα ευχάριστο που μου προσέφερες το καλύτερο δώρο για μένα τα φετινά Χριστούγεννα με μια αυτοκινητάμαξα που χω συνδέσει με τα παιδικά μου χρόνια αλλά και σε πολλές μου πρωσοπικες στιγμές! Από την πρώτη μέρα εξάλλου που έμαθα πως υπάρχει ελληνική ρουτα στο train simulator ονειρευόμουν το aeg! Μια παρατήρηση μόνο..ο χώρος του μπαρ δεν έχει φτιαχτεί ακόμα ή μόνο σε μένα δεν τον εμφανίζει;;

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ToniIC71
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
Reputation: 452
Τοποθεσία: Βέροια

23 Δεκ 2018, 13:35

Καλημέρα Δημήτρη.
Να σαι καλά φίλε. Εσωτερικά στα βαγόνια δεν πρόλαβα να κάνω και πολλά άλλωστε αν πρόσεξες δεν πέρασα κάμερες εντός των βαγόνιων για τον ανωτέρω λόγο. Απλά προσπάθησα να περάσω την εξωτερική εικόνα του εσωτερικού με τους επιβάτες τον νυχτερινό φωτισμό και τα καθίσματα. Ίσος αν είμαστε καλά να φτιάξουμε και υπόλοιπα σιγά σιγά.
Άβαταρ μέλους
HliasXardas112
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 20 Απρ 2017, 12:31
Reputation: 94
Επικοινωνία:

27 Δεκ 2018, 03:07

τονυ εχω να σου πω πως εκανες πολυ καλη δουλεια. Μολις τωρα ετρεξα το αετζ στην τιθορεα αλλα οι ηχοι της μηχανης θελουν διορθωσεις και η κορνα δυναμωση. Τι να κανουμε τα παντα θα ερθουν στην ωρα τους. :)
Άβαταρ μέλους
ToniIC71
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
Reputation: 452
Τοποθεσία: Βέροια

27 Δεκ 2018, 11:45

Καλημέρα σας και χρόνια πολλα...
Ηλια το μονο σίγουρο ειναι οτι χρειάζονται διορθώσεις και προσθήκες σε πολλα σημεια γιατι δεν πρεπει να ξεχνάμε οτι ολο αυτό δεν ειναι παρα μια "ερεσιτεχινκή" δουλεια, εντούτις αυτη η δουλειά που για να ολοκληρωθεί χρειάστηκε να αφιερωθούν πολλες μα πολλές ωρες απο τον προσωπικό χρόνο αν αναλογιστείς οτι παράλληλα με αυτό ετοιμάστηκαν και 65km νέου τμήματος, και φυσικά με μόνο αντίκρισμα το απλό ευχαριστώ τον καλων μας εδω φίλων. Το βασικότερο όμως είναι να μπορεις παρόλες τις δυσκολίες να κάνεις πράξη αυτό που υπόσχεσαι στους αλλόυς .......
Άβαταρ μέλους
apostoloskal
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 29 Ιουν 2018, 12:47
Reputation: 169

27 Δεκ 2018, 12:26

ToniIC71 έγραψε:Καλημέρα σας και χρόνια πολλα...
Ηλια το μονο σίγουρο ειναι οτι χρειάζονται διορθώσεις και προσθήκες σε πολλα σημεια γιατι δεν πρεπει να ξεχνάμε οτι ολο αυτό δεν ειναι παρα μια "ερεσιτεχινκή" δουλεια, εντούτις αυτη η δουλειά που για να ολοκληρωθεί χρειάστηκε να αφιερωθούν πολλες μα πολλές ωρες απο τον προσωπικό χρόνο αν αναλογιστείς οτι παράλληλα με αυτό ετοιμάστηκαν και 65km νέου τμήματος, και φυσικά με μόνο αντίκρισμα το απλό ευχαριστώ τον καλων μας εδω φίλων. Το βασικότερο όμως είναι να μπορεις παρόλες τις δυσκολίες να κάνεις πράξη αυτό που υπόσχεσαι στους αλλόυς .......
τονυ παντως το αποτελεσμα της εργασιας σου δεν ειναι καθολου ερασιτεχνικο αλλα επαγελματικο και σου αξιζουν πολλα μπραβο για αυτο :clap:
καλυτερα 1 ωρα μπραλος και αρπινη
παρα 40 χρονια απο την νεα την γραμμη
Άβαταρ μέλους
mlwa450
Μηχανοστασιάρχης
Μηχανοστασιάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 3007
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1628

27 Δεκ 2018, 13:45

Στα περί διορθώσεων:

Καταρχην διορθωση επιδοσεων. Ο συρμός "τρομάζει να πιάσει τα 155!!! σε πολλα σημεία της διαδρομής, ενω στο κατηφορικο Τιθορέα-Δαυλεια μετα βιας αγγιζει τα 160 ενω κανονικα επρεπε να πιασει 180+.

Κατα δευτερον διορθωση ηχων. Ο κυριος MTU δεν ακουγεται καν στην καμπινα, ενω κανονικα θα επρεπε. Υπαρχουν σχετικα ντοκουμεντα για να ακουσει κανεις πως κανει σε διαφορες φασεις τους ταξιδιου. Οι δε βοηθητικοι ΜΑΝ κυριαρχουν στο εξωτερικο, ενω κανονικα θα επρεπε με την μεταφορα της καμερας στα μεσαια οχηματα να περιοριζεται ο ηχος. Υπαρχουν αντιστοιχα ντοκουμεντα με διελευσεις συρμων και το πως πρεπει να ακουγεται.

Κατα τριτον διορθωση χειρηστηριων. Οταν αναφερομαστε στο AEG πριν το 2015 τοτε πρεπει να μην υπαρχει η οθονη του ΕΤCS ενω για πριν το 2007 ουτε το συστημα GSM-R. Κατα τη γνωμη μου τα χειρηστηρια ειναι ελλειπη, ενω ελλατωμα παρουσιαζει και ο επιταχυντης, ο οποιος στη θεση 0 πρεπει να ευρισκεται στο κεντρο και οχι πισω. Απουσιαζουν δε χειρηστηριο μοτεραμπλ και συρικτρας χειρος δεξια.

Τελος στα του εξωτερικου, αν αναφερομαστε στην προ του 2004 εποχη τοτε σημα και αριθμηση επιβαλλεται να τοποθετηθει η παλια η ορθοδοξη! Επισης να υπενθυμιζω οτι το 5δυμο εχει 2 σκευοφορους συνεπως στην αριστερη πλευρα του καθε κινητηριο οχηματος, το 5ο παραθυρο πρεπει να αντικατασταθει με την αντιστοιχη 3φυλλη θυρα η οποια ορθως εγκατασταθηκε στην δεξια εκαστη πλευρα. Δεν θα αναφερθω στην υπολοιπη σχεδιαση των μετωπων μιας και ξερω οτι ειναι δυσκολο να επιτευχθει το επιθυμητο αποτελεσμα λογω της ιδιομορφης σχεδιασης του συρμου.
Άβαταρ μέλους
ToniIC71
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
Reputation: 452
Τοποθεσία: Βέροια

27 Δεκ 2018, 18:50

mlwa450 έγραψε:Στα περί διορθώσεων
Καλόδεχούμενες οι όποίες παρατηρήσεις σας.....

άλλωστε ο σκόπος τους φαντάζομαι πως είναι καλοπροαίρετος και αποσκοπεί στη βελτίωση πρός ρεαλιστικότερο και όχι σε κάτι "άλλο". :allrightman:

Για μένα όμως το ουσιαστικότερο πέραν των επισυμάνσεων θα ηταν και η "σύνδρομή" με την μορφή παροχής στοιχείων οπώς ( πχ καμπυλες απόδοσης - manual χειρισμού - αρχεία ήχων κλπ - διάταξη καμπίνας ) που θα μπορούσαν να κάνουν ρεαλιστικότερο το αποτέλεσμα και που φαντάζομαι κάποιοι θα έχουν.

Και εδω τήθεται το ερώτημα :"Και καλα γιατι δεν ρώταγες ΠΡΩΤΑ";

H απάντηση είναι απλη, διότι όλο το προηγούμενο διαστημα - μεσα απο αυτο το forum - αναζητήθηκε βοήθεια οποιασδήποτε μορφής μπορούσε ο καθένας να συνδράμει. Λίγοι ανταποκρίθηκαν , αλλοι πάλι δεν εδωσαν καν σημασία - Τα ποσταρίσματα φαντάζομαι είναι ορατά και έκτος railworks section - Aλλα εγω θα σταθώ σε αυτόυς που βοήθησαν και που τους αξίζει ένα ευχαριστώ.. διοτι οτι εχετε στα χέρια σας .. είναι και δίκο τους.

Και επείδη τα πολλα λογια είναι περιτά, στο μυαλό μου έρχεται η σκηνή με την επιγραφή που είδε ο Oscar Wilde σε ένα σαλούν στο Φαρ Ουέστ, το 1882 που έγραφε :........

" Μην πυροβολείτε τον πιανίστα. Κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί".

Χρόνια σας πολλα και καλές γιορτές...
Άβαταρ μέλους
pindos10
Staff
Staff
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 3286
Εγγραφή: 12 Σεπ 2009, 13:15
Reputation: 4537
Τοποθεσία: Ασπροπόταμος
Επικοινωνία:

27 Δεκ 2018, 20:55

TonilC71 η προσπάθεια σου είναι αξιέπαινη, εξαιρετική και ευχαριστούμε για τη χαρά που μας έδωσες να απολαύσουμε ένα απο τα πιο αγαπημένα τραίνα.
Keep creating.... :xythumbs: :xythumbs: :xythumbs: :occasion:

υ.γ. για προηγούμενο σχόλιο "ξερολίασης", άκομψο και χωρίς ίχνος επιβράβευσης για τόσο κόπο, έχει βγει σφυρί... :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :biggrin:
Άβαταρ μέλους
Akisf1
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2015, 18:15
Reputation: 168
Τοποθεσία: Αθηνα

27 Δεκ 2018, 22:28

Μπραβο νικο για το υστερογραφο σου αξιο και πολυ σωστο
Agoudimos
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Μαρ 2017, 16:44
Reputation: 0

28 Δεκ 2018, 00:22

Καλησπέρα φανταστική δουλειά στην Aeg. Είδα κάτι που μου κάνει εντύπωση και θα ήθελα να το αναφέρω. Η μηχανή Aeg δεν εκτροχιάζετε. Δοκίμασα να την παω 50 χλμ πάνω από το όριο και δεν έπαθε τίποτα. Οφείλετε σε κάποια ρύθμιση του παιχνιδιού ή είναι κατασκευαστικό θέμα? Επίσης δεν έχω καθόλου κάμερα για να βλέπω μέσα στις θέσεις των επιβατών όπως γίνετε με άλλα τρένα. Αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω την απάντηση σας.
δημητρης τσα
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 05 Οκτ 2014, 17:33
Reputation: 67
Τοποθεσία: Βολος

28 Δεκ 2018, 00:44

Agoudimos έγραψε:Καλησπέρα φανταστική δουλειά στην Aeg. Είδα κάτι που μου κάνει εντύπωση και θα ήθελα να το αναφέρω. Η μηχανή Aeg δεν εκτροχιάζετε. Δοκίμασα να την παω 50 χλμ πάνω από το όριο και δεν έπαθε τίποτα. Οφείλετε σε κάποια ρύθμιση του παιχνιδιού ή είναι κατασκευαστικό θέμα? Επίσης δεν έχω καθόλου κάμερα για να βλέπω μέσα στις θέσεις των επιβατών όπως γίνετε με άλλα τρένα. Αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω την απάντηση σας.
Φίλε καλησπέρα και χρόνια πολλά! Το γεγονός ότι δεν εκτροχιάστηκε μπορεί να οφείλεται στο ότι η γραμμή δεν ειχε κάποια απότομη στροφή ή κάποιο σημείο που να απαιτεί χαμηλή ταχύτητα.. όσο για την εσωτερική κάμερα σε απάντηση του toni σε post μου πιο πάνω ξεκαιαρισε πως λόγο ότι δεν έχει δουλευτεί πολύ το εσωτερικό του τρένου δεν θα λειτουργεί προς το παρών η εσωτερική κάμερα! Ελπίζω να σε κάλυψα..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
mlwa450
Μηχανοστασιάρχης
Μηχανοστασιάρχης
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 3007
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 06:38
Reputation: 1628

28 Δεκ 2018, 15:43

άλλωστε ο σκόπος τους φαντάζομαι πως είναι καλοπροαίρετος και αποσκοπεί στη βελτίωση πρός ρεαλιστικότερο και όχι σε κάτι "άλλο".
Προφανώς. Άμα είχα στόχο μόνο να "κράξω" πίστεψε θα το έκανα. Έχω πλούσιο ιστορικό.. :bring: :mrgreen: :mrgreen:
πχ καμπυλες απόδοσης - manual χειρισμού - αρχεία ήχων κλπ - διάταξη καμπίνας
Αν εξαιρεθεί το πρώτο το οποίο είναι λίγο πιο εξεζητημένη πληροφορία, για όλα τα υπόλοιπα "βρωμάει" σύμπαν το διαδίκτυο. Εκατοντάδες φωτογραφίες όλων των σημείων, πληρέστατες σε λεπτομέρειες, όπως επίσης βίντεο με επαρκείς ήχους.

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου να σου βρώ στοιχεία για τα πάντα.

Υ.Γ: Ας τον Pindos10 να φώναζει... :wink: :whistle:
Άβαταρ μέλους
ToniIC71
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 30 Αύγ 2014, 00:43
Reputation: 452
Τοποθεσία: Βέροια

29 Δεκ 2018, 18:02

mlwa450 έγραψε:

θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου να σου βρώ στοιχεία για τα πάντα.
Απ ΟΛΑ... είναι νομίζω η καλύτερη επισήμανση Δημήτρη... :xythumbs:
Άβαταρ μέλους
χρυσανθος
Συνοδός
Συνοδός
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 21:08
Reputation: 26
Τοποθεσία: Ναουσσα Ημαθια

07 Ιαν 2019, 19:40

τι κανουν τα παλικαρια ολα καλα?
Tha96plus
Φύλακας Ι.Δ.
Φύλακας Ι.Δ.
Άρθρα: 0
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 14 Μαρ 2018, 17:28
Reputation: 6

12 Ιαν 2019, 08:20

Γεια σας.Εχω ενα θεμα με την aeg.παω να την ξεκινησω και φευγει μονο το βαγονι που οδηγαω. :help: :help: :help: :help:
Subscribe στο κανάλι μου --> https://www.youtube.com/channel/UCUNlEV ... DMHVQIezgQ :-) :mrgreen: :wink:
Απάντηση